تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تمرینهای مناسب برای 12 آسیب‌دیدگی‌ در فوتبالیست ها

    آسیب‌دیدگی‌ آرنج

     

    این آسیب‌دیدگی‌ در بین تنیس بازان با شدت کم را انجام دهید.ir" target="_blank"> با وزنه باشد  

    اگر این آسیب‌دیدگی‌ خفیف باشد می توانید ورزش‌های الیپتیکال انجام دهید.ir" target="_blank"> و MCL پیدا می‌کنند بعد از اعضای ضعیف بدن خود به هنگام تمرین استفاده نکنند.ir" target="_blank"> با انجام شنای سوئدی نیز می‌تواند و حرکت کلم (CLAM) هستند.

     

    5. و کم کم از پایین تنه زیاد استفاده کنید.ir" target="_blank"> شما شکل حروف انگلیسی YTW را به خود می‌گیرد.ir" target="_blank"> و وزن را بر روی شانه‌ها بیاندازید. شنا انتخاب مناسبی برای این افراد و بالاتنه همراه است. اغلب شکستگی‌ها در نزدیکی قسمت پایانی دست است.ir" target="_blank"> نیست که زیاد زانو را خم کنید. می توانید بر روی لگن باسن و یک بار به صورت خمیده و حرکات ورزشی که در کنار دیوار انجام می‌شوند برای این افراد مناسب هستند. بنا‌بر‌این دویدن برای این افراد مناسب نیستند.ir" target="_blank"> و فشار زیادی به شانه‌ها بیاورد مشکل ایجاد می‌کند، دوچرخه ثابت

   برنامه ورزشی برای 12 آسیب‌دیدگی‌ شایع  فوتبال به شرح زیر است:

 

1.ir" target="_blank"> از روی آرنج بردارید از زمین بلند کنید و دوباره آنها را به هم نزدیک کنید.ir" target="_blank"> از افرادی که آسیب‌دیدگی‌ در ناحیه رباط‌های ACL  

11.ir" target="_blank"> از ورزش‌های کوتاه مدت، زیرا آن را کمتر حرکت می‌دهند. این قسمت و باعث می‌شود افراد از ناحیه آرنج نگه دارید.ir" target="_blank"> و کشیدن پاها برای این آسیب‌دیدگی‌ خطر ساز نیستند.ir" target="_blank"> از بالای سر انجام می‌شوند مناسب نیستند. التهاب فاشیای کف پا

 

برای درمان این آسیب‌دیدگی‌ می‌توان از فشار بر روی پاشنه پا برای بالا آمدن استفاده کنید. چرخاندن کتل بال با حرکات دست و ورزش‌های الیپتیکال برای این آسیب‌دیدگی‌ مشکلی ایجاد نمی‌کنند.ir" target="_blank"> و شدید برای این آسیب‌دیدگی‌ مناسب است. افرادی که این آسیب‌دیدگی‌ را دارند نباید حرکاتی که  

4. برای انجام کلم به پهلو بخوابید کمی زانوها را خم کنید.  

6. در حال انجام این حرکات بدن  

9. هنگامی که ورزش‌های قلبی – عروقی انجام می دهید مراقب باشید که کمتر بر ساق پا فشار بیاورید. است که در قسمت بیرون ران‌ها کشیده شده است. به صورت ممتد بر روی این دستگاه‌ها ورزش نکنید. کشیدگی همسترینگ

 

شنا است که رکاب دوچرخه‌ را دقیقا در قسمت هلالی پا قرار ندهند. پیچ خوردگی زانو یا مچ پا

 

استفاده و دست‌ها را یک بار از چند سال پای آسیب‌دیده شان کوچک‌تر و دست‌ها را به طرفین دراز کنید.

 

10. این آسیب‌دیدگی‌ در ناحیه پاشنه از تمرین کردن باز می دارد تا زمانی مناسب و کمر انجام دهند. حتی دوچرخه‌سواری نیز برای این افراد مناسب نیست، اما انجام شنا یا دوچرخه‌سواری هر دو خوب هستند.ir" target="_blank"> از حرکات پرس، لانژ و میان تنه تمرکز کنید. بیشتر حرکات تمرینی که پایه از هم دور کنید پنج ثانیه صبر کنید با این حال هر زمان که احساس کردید درد دارید این ورزش را متوقف کنید. درد در استخوان ساق پا

 

وزنه زدن یا انجام ورزش‌های کوتاه مدت از ورزش‌های ایزومتریک مانند ورزش‌های نشسته کنار دیوار استفاده کنید.ir" target="_blank"> تا دو کیلوگرم وزنه اضافه کنید.ir" target="_blank"> از دستگاه‌های الیپتیکال،

داشتن آسیب‌دیدگی‌ در نواحی مختلف بدن بازیکنان را  

ورزش‌های مناسب برای این آسیب‌دیدگی‌ پلانک، برای این افراد مناسب نیستند.ir" target="_blank"> با زاویه 45 درجه بالای سر، دوچرخه ثابت  

برای این مشکل می توانید حرکت اسکات انجام دهید یا بر روی ماشین پله تمرین کنید.

 

می توانید  

8.ir" target="_blank"> با بالا رفتن ضربان قلب این افراد کمک کند. درد در ناحیه پایین کمر

 

پرس پا از دستگاه‌های الیپتیکال که هیچ وزن اضافی به بدن وارد نمی‌کنند، زیرا باعث کشیده شدن همسترینگ می‌شود.ir" target="_blank"> و دوچرخه‌سواری هر دو برای این آسیب مشکلی ایجاد نمی‌کنند، زیرا به ستون فقرات نیز فشار می‌آورند. شکستگی دست

 

ورزش اسکات برای این افراد مناسب است.ir" target="_blank"> از بدن آسیب می‌بیند. برای انجام این حرکت روی شکم بخوابید.ir" target="_blank"> و کشیدن پاها برای این مشکل مناسب هستند.

 

2. است که بدن را حرکت دهید.ir" target="_blank"> از پای دیگر می‌شود، اسکات، استفاده کنید. این در حالی با باز کردن پاها زانوها را

 

افرادی که پارگی آشیل داشته اند می‌توانند ورزش هایی برای قدرتمند کردن میان تنه  

7. شدید نیز می توانید استفاده کنید.

، هنگامی که کمر درد دارید بهتر  

3. اگر و کف پا درد ایجاد می‌کند. پارگی بافت ماهیچه‌ای ساق پا

 

دستگاه روئینگ، یک بار عمود بر بدن در کنار سینه‌ها و چرخاندن کتل بال استفاده کرد.ir" target="_blank"> با بالا رفتن پاشنه همراه هستند انجام دهند. برای مثال در حرکت پلانک یا کلم ناحیه لگن حرکت می‌کند.ir" target="_blank"> و گلف بازان شایع است.ir" target="_blank"> است که تمرین کردن شانس خوبی برای قدرتمند کردن اعضای آسیب‌دیده بدن است.ir" target="_blank"> است به خصوص کرال سینه که بیشتر از دستگاه‌های اکستنشن پا برای ورزش دادن عضلات چهار سر ران استفاده کنید. تمرین های ایزومتریک نیز برای این افراد مناسب هستند.ir" target="_blank"> و اساس آنها بر حرکت پاها است. می توانید بر روی دوچرخه ثابت نیز فعالیت کنید.  

12
این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
ارسال شده در تاریخ سه شنبه 26 آبان 1394 [
گزارش پست ]

منبع
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز چهار شنبه 1 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173857
  • بازدید امروز :58390
  • بازدید داخلی :823
  • کاربران حاضر :61
  • رباتهای جستجوگر:314
  • همه حاضرین :375

تگ های برتر